* Startseite     * Über...     * Archiv     * Gästebuch     * Kontakt     * Abonnieren



* Themen
     Test

* mehr
     Bilder






Gästebuch

Name
Email
Website


Werbung



( -/- )
18.5.09 10:29
ich liebe dich.

so wie ich würdest du einen neuanfang wagen.
das was man braucht um klar zu kommen, sucht man von zuhause um nicht zuviele Gedanken daran zu verlieren was gewesen war.

freu mich auf dich




( -/- )
3.10.08 01:36
Papa roach - Never said it

Wish I would never have said it
But if only you meant it
And I will tell you the truth cause that's all I know
So pathetic, you can't ignore that he wants you
He sat you down and he taught you
And you obeyed every rule that he made
Cause he bought you, now he owns you

So don't go away, don't go away
I got something to say about the dark side of me
Dead side of me, light side of me
Dark side of me, dead side of me

I lied to you and you caught me
I should a learned what you taught me
And the truth cuts just like a knife,
When you cut me
And I'll do all that I told you
I loved it when I would hold you
But those are just things that I said in my head
But she told you, should a told you

I said don't go away, don't go away
Got something to say about the dark side of me
Dead side of me, light side of me
Dark side of me, dead side of me

Just let me be, what I want to be

I said I haven't told you anything
I hold it all inside in vain
I think of you and I think of pain
Now I've told you everything

I said don't go away, don't go away
I got something to say about the dark side of me
(I said I haven't told you anything)
Dead side of me
(I hold it all inside in vain)
Light side of me
(I think of you and I think of pain)
Dark side of me
(Now I've told you everything)
Dead side of me

I said I haven't told you anything
I hold it all inside in vain
I think of you and I think of pain
I never tell you anything
I said I haven't told you anything
I hold it all inside in vain
I think of you and I think of pain
Never said it, so forget it




( -/- )
3.10.08 01:18
Papa roach - Decompression period

Here today gone today
Hurry up and wait
I'm never there for you or me
Can't you read the story of our lives
Death to me and life for you
Something isn't right
And I need some space to
Clear my head to think about
My life

And I can't be alone

I just need some space
To clear my head to think about my life
With or without you

We fight it out
We work it out
Give me some time to unwind

I must confess
I'm falling apart
Breaking your heart
Crying with you on the phone
We're walking on thin ice
I hope it doesn't break

Mile by mile we're farther apart
And it's one empty bottle
And two broken hearts
Night after night we are falling apart
Now it's two broken bottles
And four empty hearts

Decompression
Depression period




( -/- )
15.9.08 20:45
sry wenn ich dich störe, wirst auch nicht viel von mir hören
nur das ich am 11.10ten den ganzen tag in darmstadt sein werde, fotos ausstellen und fotos machen.
ich werde keine kosten, werde also gesponsort trag keine kosten usw.

wenn sich jemand bei mir beschweren will, dann hast du ja meine nummer und meine email addresse, kennst sogar den link meiner hp.

machs gut..



Jürgen
( Email )
31.8.08 12:48
Hallo meine Grosse!
Bin total begeistert wie schön du Schreiben kannst in einer Art wie ich es eigentlich nur von mir kenne habe früher auch so schön schreiben können nur es kam bei wenigen Menschen an sie dachten ich spinne aber die es nicht verstanden haben waren es nicht wert es zu Lesen!!! mach weiter so bin stolz auf dich!!! und denke daran die Zeit heilt alle Wunden! meine Wunden sind verheilt und meine Belohnung für die schmerzen die ich hatte bist du meine Tochter und dein Bruder Patrick mein ganzer Stolz!!!!!!! und meine Familie!!! Im Juni 2008 wurde ich noch einmal Belohnt in dem dein Bruder Patrick endlich den weg zu uns gefunden hat!!! ich habe immer daran geglaubt das der Kreis sich irgendwann schliesen wird! und der glaube daran gab mir in der Vergangenheit die Kraft zu Kämpfen und weiter zu machen ich bin sehr sehr Stolz auf meine Zwei Kinder und auch ihr werdet durch den Glauben und die hoffnung euere Stärke finden und reich Belohnt werden das weis ich!!! Also Kopf Hoch und durch mein Schatz!! P.S Ich liebe Dich




( -/- )
27.8.08 16:22
ich bin immer für dich da
ich werde der letzte sein der dich nicht mehr bei sich haben möchte...

du weißt wie du mich erreichst, bitte mache es auch







Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung